Το επιχειρείν αλλάζει, το Επιμελητήριο Κορινθίας προσαρμόζεται...

korinthosnews  | 

Το επιχειρείν αλλάζει, το Επιμελητήριο Κορινθίας προσαρμόζεται.

Η πανδημία επιφέρει αλλαγές στις ζωές όλων μας.
Μόνο αν ​προσδιορίσουμε αυτές τις αλλαγές, θα μπορέσουμε να προσαρμόσουμε το επιχειρείν μας προς τη σωστή κατεύθυνση. 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί αυτή την περίοδο, όπως φαίνεται από τα τελευταία αποκαλυπτικά στοιχεία που πραγματοποίησε η εταιρεία Pulse RC για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, καθώς σχεδόν όλοι οι Έλληνες (88%) χρησιμοποιούν πλέον το internet. Το ποσοστό δε που πραγματοποιεί αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) είναι υπέρ-διπλάσιο τώρα, σε σύγκριση με πριν από τον κορωνοϊό (είναι 20% - ήταν 9%). 
Θετικό είναι το γεγονός ότι οι Έλληνες εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τα ελληνικά eshop από τα αντίστοιχα ξένα ενώ αξιολογούν θετικά την ποιότητα, την ποικιλία και την εξυπηρέτηση τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, αυξανόμενο είναι και το ποσοστό των Ελλήνων που συναλλάσσονται πλέον ηλεκτρονικά με τράπεζες και δημόσιο αλλά και το ποσοστό που πλέον εργάζεται με τηλεργασία.
Αντίθετα, λόγω των περιοριστικών μέτρων, μειωμένο καταγράφεται το ποσοστό των καταναλωτών που τακτικά επισκέπτονται καταστήματα της περιοχής τους (τροφίμων, φαρμακεία, περίπτερα κλ.π.) για αγορά διαφόρων ειδών.

Ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων κρίνει πως τα Επιμελητήρια της χώρας πρέπει να προσφέρουν πληροφόρηση και υποστήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε αυτές να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του internet (όπως ηλεκτρονικό εμπόριο - ηλεκτρονικά καταστήματα – ηλεκτρον. υπηρεσίες). 

Τα στοιχεία αυτά αποτελούν τροφή για σκέψη ως προς την ουσιαστική υποστήριξη του Επιμελητηρίου Κορινθίας στις νέες συνθήκες της επιχειρηματικής δραστηριότητας των μελών μας αλλά και ευκαιρία για να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της εποχής. 
Ένα ευρύ πεδίο δράσης, όπως διατυπώνεται και στην έρευνα, είναι η εξοικείωση των μελών μας με την κουλτούρα των e-shop, η εκπαίδευση τους σε αυτό και η ενημέρωση για τις σύγχρονες στρατηγικές marketing προώθησης αγορών μέσω των e-shop.
Επίσης η ψηφιοποίηση του μεγαλύτερου μέρους των συναλλαγών μεταξύ κράτους και πολίτη θα δημιουργήσει την ανάγκη για παροχή νέων υπηρεσιών στα μέλη μας.
Η νέα πραγματικότητα είναι εδώ και εμείς οφείλουμε να την ακολουθήσουμε.

 

Ο Πρόεδρος

Παναγιώτης Πιτσάκης