Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας : Oι Αθλητές μας στην Λάρισα

korinthosnews  | 

Με επίκεντρο τη Λάρισα και σε εξαιρετικές διαδρομές της Θεσσαλίας
θα εξελιχθεί το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας,
με συνολικά 59 πληρώματα να δηλώνουν το «παρών» σε έναν αγώνα γιορτή,
που ουσιαστικά θα ξεκινήσει την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου στις 19:00,
με την τελετή εκκίνησης εμπρός από το Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας. 

Πρώτα τη ράμπα θα περάσουν τα 30 κλασικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity,
που συμμετέχουν στον αγώνα στο πλαίσιο του Επάθλου
Ιστορικών Regularity αυτοκινήτων
της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA),
καθώς και του αντίστοιχου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος.

Ανάμεσά τους, ο Christian Crusifix.
O Βέλγος οδηγός της Ford Anglia του 1960
μπορεί να έχει κατακτήσει ήδη τον ευρωπαϊκό τίτλο,
δεν ισχύει όμως το ίδιο για τον συνοδηγό του, Joseph Lambert.
O ίδιος θα «λύσει τις διαφορές» του με τον Ιταλό Fabrizio Farsetti
που θα πλοηγήσει τον Massimo Mascagni με την Porsche 911 Coupe του 1974
στη διαδρομή των 516 χιλιομέτρων.
Απέναντί τους, ανοιχτούς λογαριασμούς έχουν και πληρώματα
που συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα,
μιας που εκεί η υπόθεση «τίτλος» παραμένει ανοιχτή
μεταξύ των πρωτοπόρων μέχρι στιγμής
Γιώργου και Νίκου Οικονόμου (Ford Escort MKII – 1978) και των
Τάσου Δούρου – Γιώργου Μποζιονέλου (BMW 1502 – 1975),
αλλά και Νίκου Αρβανίτη – Ιωάννας Χαραλαμπάκη (Lancia Fulvia 1.3 S Coupe – 1972).

Στον αγώνα Regularity υπάρχουν και 3 συμμετοχές με αθλητές μας ,
ο Αλέξης Μουρίκης , θα αφήσει για λίγο το γρήγορο  Honda Civic ,
και θα οδηγήσει με ακρίβεια ένα Datsun 810 του 1978 ,
ο Σωτήρης Κολλιόπουλος με το εντυπωσιακό Ford Escort MK2 RS2000 το 1968
με πάντα δίπλα του την Μαρία Βλαχογίαννη 
και τέλος το γνωστό πλέον δίδυμο Ασημάκης Σωτηρόπουλος – Θύμιος Σουφρίλας ,
αποχωρίζονται την Γαλλίδα τους (Citroen DS)
για χάρη του σκαραβαίο VW 1200 του 1969 .    

Αντίστοιχα, το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος προσμετρά
τόσο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ,
όσο και στο Πρωτάθλημα και τα Κύπελλα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων,
όπως και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.

Κάπως έτσι, στις πέντε επαναλαμβανόμενες ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της Θεσσαλίας
αναμένεται η μάχη ακόμα 28 πληρωμάτων,
με το βλέμμα στραμμένο στη μάχη για την κατάκτηση του τίτλου του Πρωταθλητή Ελλάδος.
Δύο πληρώματα χωρίζονται από μόλις ενάμιση βαθμό στην κατάταξη
και κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις για το τελικό αποτέλεσμα.
Οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χρήστος Δήμος, ν
ικητές στο «ελληνικό» Ράλλυ Ακρόπολις και στο Δ.Ε.Θ.,
θα ξεκινήσουν ως το φαβορί με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5.
Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2003, εκτός από την υπέρ του βαθμολογική διαφορά,
έχει ως πλεονέκτημα την εμπειρία, αλλά και την ταχύτητά του στην άσφαλτο.
Απέναντί τους, ο Γιάννης Μπαντούνας με τον δικό μας Κώστα Σούκουλη 
και το Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, δεν παύουν να διατηρούν ελπίδες. 

Ανάλογα μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται και αναφορικά
με τη διεκδίκηση του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος,
με κάθε σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος να προσμετρά ξεχωριστά στο θεσμό.
Επικεφαλής στη βαθμολογία είναι ο Ποσειδώνας Γόριτσας
με το Lancer EVO X και συνοδηγό του τον Απόστολο Σπύρου.
Μεγάλοι τους αντίπαλοι θα είναι οι Παναγιώτης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος
με το εντυπωσιακό Skoda Fabia S2000,
των οποίων οι χρόνοι φυσικά θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον σε επίπεδο γενικής
απέναντι σε αυτούς του Σωκράτη Τσολακίδη.
Παράλληλα, στη μάχη των δικίνητων του Κυπ. Βορείου Ελλάδος,
με ενδιαφέρον αναμένουμε τις επιδόσεις των Γιάννη Πλάγου-Άλκη Ρέντη
με το Honda Civic Type-R, των Νίκου και Βασίλη Καραθανάση με ίδιο αυτοκίνητο,
όπως και των Γιώργου Γεροδήμου-Σωτήρη Γρηγορίου με το Opel Astra OPC. 
Φυσικά, το δικό τους χρώμα στον αγώνα θα δώσουν και οι συμμετέχοντες
στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, με την Porsche 911
των Φραγκίσκου Σταφυλοπάτη και Νικόλα Μαργέτη να ξεχωρίζει.
Από την κατηγορία περιμένουμε εντυπωσιακά περάσματα,
με πληρώματα όπως αυτά των Βασίλη Πόλιτο-Άσιας Τσιφάκη (Datsun 510 SSS),
αλλά και Κώστα Μυλωνά-Γιάννη Καλοπίτα (Τοyota Corolla E30),
Κώστα Αργυρίου-Αποστόλη Πάλλα (Toyota Corolla AE92)
να εγγυώνται πλούσιο θέαμα. 

Τα παραπάνω αρχής γενομένης από το Σάββατο,
μιας που το καθαρά αγωνιστικό μέρος των αυτοκινήτων Ράλλυ
θα ξεκινήσει στις 8:30 το πρωί,
με την αναχώρηση των αυτοκινήτων από τη Σκεπαστή Αγορά στη Λάρισα,
όπου και το service park, με κατεύθυνση την ειδική διαδρομή Πυργετός 1. 

Σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity,
ο αγώνας τους θα βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη,
αφού οι πρώτες τους κρυφές χρονομετρήσεις
θα ξεκινήσουν αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης,
σε μια διαδρομή 50 χιλιομέτρων που θα τους οδηγήσει στα Αμπελάκια
πριν επιστρέψουν για διανυκτέρευση στη Λάρισα.

Συμμετοχές Regularity 

Συμμετοχές Πρωτάθλημα & Κύπελλο 

 

Σχετικές Φωτογραφίες